Schildersbedrijf Stikkelbroeck wederom prijswinnaar in klanttevredenheidwedstrijd

In 2017 werd het schildersbedrijf namelijk met een 9,1 gemiddeld gewaardeerd door zijn klanten. Het bedrijf is hierdoor één van de best gewaardeerde schilders in de regio Zuid-Nederland van Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder.

De zogeheten Klanttevredenheid Awards zijn in het leven geroepen om de kwaliteit en de service van de 450 aangesloten vakschilders te waarborgen en te controleren. De klanten van een erkend Betere Schilder weten duidelijk waar ze aan toe zijn en kunnen na het opgeleverde schilderwerk heel gemakkelijk en online een gedetailleerde beoordeling geven van het werk. Op basis van deze beoordelingen is de ranglijst opgemaakt.

De klanttevredenheidsenquêtes worden afgenomen door het gerenommeerde Klantenvertellen, dat voor meer dan 12.000 bedrijven reviews afneemt en nauw samenwerkt met Google.

Alléén schildersbedrijven die voldoen aan verschillende strenge kwaliteitsnormen worden toegelaten tot de kwaliteitsorganisatie. De Betere Schilder stimuleert de leden telkens weer om professioneel en gedreven het werk uit te voeren. Deze prijs geeft de winnaars de bevestiging dat ook de klanten overtuigd zijn van de geleverde service en kwaliteit. “Ik ben dan ook zeer vereerd dat ook mijn klanten het werk zo enorm waarderen,” aldus de trotse prijswinnaar.

Graag vertelt de heer Stikkelbroeck u in een persoonlijk gesprek meer over de voordelen van het goed laten uitvoeren van schilderwerk. Bekijk gerust de website van de kersverse prijswinnaar.

Over Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder

Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder is naast erkenningsregeling ook dé ondersteunende partij voor vakschilders in heel Nederland. De kwaliteitsorganisatie heeft onder meer tot doel opdrachtgevers door heel Nederland zekerheid, kwaliteit en service te bieden in de vorm van een uitgebreide erkenningsregeling.